معرفی کتاب تکنولوژی در خدمت بنگاه

معرفی کتاب تکنولوژی در خدمت بنگاه نوشته کریس فلوید انتشارات سازمان مدیریت صنعتی

نویسنده: کریس فلوید – ترجمه: غلامرضا نصیر زاده

انتشارات: سازمان مدیریت صنعتی

این کتاب نتیجه به‌دست آمده از تجربه‌های همکاری چندین ساله نویسنده با مشاوران آرتور.دی.لیتل در حوزه مدیریت تکنولوژی است. گروه مشاوران آرتور دی‌ لیتل از پیشتازان مشاوره مدیریت در جهان به‌شمار می‌رود. از آن‎جا که عمده خوانندگان این کتاب، مدیران و کارشناسان علاقه‎مند به مقوله مدیریت تکنولوژی هستند، در این کتاب چگونگی مدیریت تکنولوژی در جهت دستیابی به منافع تشریح‌ شده است. تمرکز اولیه در این زمینه، بر روی تکنولوژی‌های استفاده شده در محصول‌های و فرایندها است و هدف این کتاب جمع‌بندی چگونگی مدیریت موثر تکنولوژی از بعد استراتژی‌ها، فرایندها و سازماندهی لازم برای عرضه محصول‌های متنوع‌تر و بهتر است. موضوع کتاب، کاربردی بودن آن است و شخصیت علمی و حرفه‌ای نویسنده و مترجم کتاب، از ویژگی‎های برجسته این اثر به شمار می‌‌آید.

این کتاب در ۱۱ فصل به موارد زیر پرداخته است:

فصل اول) چرا تکنولوژی اهمیت دارد؟

فصل دوم) تکنولوژی و مداخله شرکت

فصل سوم) ارزیابی موقعیت تکنولوژی

فصل چهارم) تدوین استراتژی های تکنولوژی

فصل پنجم) برنامه ریزی دراز مدت

فصل ششم) خرید تکنولوژی

فصل هفتم) فروش تکنولوژی

فصل هشتم) ساختار فعالیت های تکنولوژی

فصل نهم) کاری کنیم که موفقیت حاصل شود

فصل دهم) معیار اندازه گیری و محک زنی

فصل یازدهم) تکنولوژی و ارزشگذاری سهامداران

برای دانلود فهرست و مقدمه این کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.

تکنولوژی در خدمت بنگاه

تکنولوژی در خدمت بنگاه

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *